Ziņas

JAUNA E-RĒĶINU APMAKSAS IESPĒJA IZMANTOJOT SEB BANKAS UN SWEDBANK BANKLINKUS

No šī gada jūlija rekini.lv portāla lietotajiem, kuriem ir konti SEB bankā un Swedbank, ir iespēja ērti apmaksāt savus e-rēķinus ar automātiski aizpildītu maksājumu uzdevumu.

OPUSCAPITA KĻŪST PAR FITEK.
JAUNS NOSAUKUMS, TĀ PATI KVALITĀTE.

No 2016. gada 15. februāra finanšu tehnoloģiju uzņēmums AS “OpusCapita” savu darbību Baltijas valstīs turpina kā AS “Fitek”.

Jaunais nosaukums akcentē mūsu kompetenci finanšu tehnoloģiju risinājumu jomā. Mūsu pastāvēšanas laikā vienmēr īpašu uzmanību esam pievērsuši jaunu pakalpojumu radīšanai, lai palīdzētu mūsu klientiem ietaupīt laiku un līdzekļus. Tas būs mūsu virzītājspēks arī turpmāk.

Saistībā ar nosaukuma maiņu mūsu sadarbībā ar esošajiem klientiem pārmaiņas nav gaidāmas - esošie līgumi, kontaktpersonas un pakalpojumu sniegšanas procesi paliks nemainīgi.

Aldis Greitāns, Fitek vadītājs Latvijā: “2015. gadā pasaulē tika izsūtīti 42 miljardi automātiski apstrādājami e-rēķini jeb par 20% vairāk nekā iepriekšējā gadā. Arī Baltijas uzņēmēji aizvien biežāk apzinās e-rēķinu ietekmi uz efektivitātes paaugstināšanos uzņēmumā, tāpēc pieprasījums pēc mūsu piedāvātajiem risinājumiem aug. Jāpiebilst, ka kopumā pasaulē apstrādā ap 0,5 trilj. dažādu rēķinu.“



Ar cieņu,
Jūsu Fitek


ZIŅA NORĒĶINU KARŠU LIETOTĀJIEM

Klientu ērtībai piedāvājam apmaksāt e-rēķinus ar norēķinu karti bez maksājuma papildu autorizācijas internetbankā.

OPUSCAPITA PAKALPOJUMS "AUTOMĀTISKIE MAKSĀJUMI NO NORĒĶINU KARTĒM” ŠĪ GADA 9 MĒNEŠOS NODROŠINĀJIS PĀRSKAITĪJUMUS 655 236 EIRO APMĒRĀ

Uzņēmumu interese par pakalpojumu "Automātiskie maksājumi no norēķinu kartēm” (AMNK) skaidrojama ar ērtajiem lietošanas nosacījumiem un biznesa ieguvumiem.

"AMNK ir lielisks finanšu plānošanas rīks. Pirmkārt, varam paredzēt, kādi ieņēmumi mums būs konkrētajos mēneša datumos un efektīvāk plānot pārdošanas aktivitātes. Otrkārt, šis pakalpojums ir ērti lietojams kā mums, tā mūsu klientiem - vienkārša datu apmaiņa par veiktajiem maksājumiem lietotājam draudzīgā formātā. Ne mazāk svarīgi, ka AMNK neprasa ar IT sistēmu izstrādi vai pielāgošanu saistītas investīcijas no uzņēmuma puses." Krišs Baglais, "Energie fitnesa studijas sievietēm" valdes loceklis.

Maksimāli ērts norēķinu veids
Lai Uzņēmums AMNK varētu piedāvāt saviem klientiem, tam nepieciešams noslēgt vienošanos tikai ar OpusCapita, un automātiskā maksājuma iespēja tiks nodrošināta visu banku klientiem neatkarīgi no norēķinu kartes izdevējbankas un valsts.

5 būtiski ieguvumi biznesam
Garantēti ieņēmumi no AMNK lietotājiem (klientiem)
Uzlabojas naudas plūsma
Mazāki debitoru parādi
Detalizētāka maksājumu informācija
Mazāk kļūdu finanšu datos

5 būtiski ieguvumi rēķinu maksātājiem
Zema komisijas maksa: 0,40 EUR
Savlaicīga rēķinu apmaksa, izslēdz aizmirsto nesamaksāto rēķinu iespēju
Ērti norēķini, netērējot laiku interneta bankā vai stāvot rindā
Droši norēķini, neizmantojot skaidru naudu
Atbalsta rīks finanšu plānošanā

LABA ZIŅA NORĒĶINU KARŠU LIETOTĀJIEM

Ar 24.augustu AMNK (automātiskie maksājumi no norēķinu kartes) pakalpojuma un vienreizējo e-rēķinu apmaksas ar norēķinu karti pakalpojuma maksa maksātajam tiek samazināta uz 0,40 EUR, bet viena maksājuma atļautais apjoms tiek palielināts uz 1000 EUR.

AMNK pakalpojums un vienreizējā e-rēķinu apmaksa ir pieejama visiem Visa, MasterCard un American Express kredītkaršu un debetkaršu īpašniekiem neatkarīgi no norēķinu kartes izdevējas bankas un valsts un ar tā palīdzību var apmaksāt dažādu uzņēmumu sniegtos pakalpojumus.

E-REKINU SKAITS PIEAUDZIS PAR 22%

Šī gada pirmajā pusē ar OpusCapita palīdzību tika nosūtīti un apstrādāti 4,5 milj. rēķini. Tas ir par piekto daļu vairāk, ja salīdzina ar iepriekšējo gadu, kad tie bija 3,7 milj. attiecīgajā periodā.

„Elektronisko rēķinu popularitāti privātpersonu vidū veicina vairāki faktori. Pirmkārt, ņemot vērā interneta pieejamību Latvijā, e-rēķins ir kļuvis daudz ērtāks gan saņemšanas, gan piegādes ziņā. Otrkārt, šobrīd e-rēķinam ir piesaistītas vairākas ērtas apmaksas iespējas, tajā skaitā arī automātiska apmaksa. Plus, jāņem vērā arī tas, ka uzņēmumi popularizē e-rēķinu saņemšanu, jo tas ir tehnoloģiski un ekonomiski daudz ērtāks risinājums. Vienlaikus jāatzīmē, ka Latvijā atšķirībā no, piemēram, Igaunijas vai Skandināvijas valstīm, e-rēķinu izmantošana norēķinos starp uzņēmumiem vēl joprojām ir zema. Tas ir saistīts ar vēl joprojām neskaidrajiem juridiskajiem aspektiem, kā arī praktisko piemēru trūkumu. Līdzīgi kā e-paraksta gadījumā, arī ar e-rēķiniem saistītos jautājumus varētu risināt ar lielāku valsts iesaistīšanos,” skaidro OpusCapita valdes loceklis Aldis Greitāns.

E-rēķini Latvijā ir pieejami kopš 2001. gada, piedzīvojot dažādas izmaiņas, tajā skaitā šogad saistībā ar maksājumu sistēmu pielāgošanu SEPA (Single Euro Payment Area) noteikumiem. Šobrīd portālā rekini.lv ir iespēja ne tikai rēķinus apskatīt un apmaksāt ar interneta bankas starpniecību, bet arī pieteikties uz to regulāru apmaksu no bankas "Citadele", "DNB bankas", "Meridian Trade Bank", "Nordea bankas", "Norvik Bankas", "PrivatBank" kontiem, kā arī apskatīt veikto maksājumu vēsturi.

Papildu tam portālā var pieteikties arī automātiskai rēķinu apmaksai no norēķinu kartēm – tādējādi jebkurš "VISA", "MASTERCARD" un "American Express" kredītkartes un debetkartes īpašnieks neatkarīgi no norēķinu kartes izdevējas bankas un valsts var apmaksāt dažādu uzņēmumu sniegtos pakalpojumus automātiskā režīmā no norēķinu kartes

VEIKTĀ AMNK APSTIPRINĀJUMS!

Apmaksājot uzņēmumu sniegtos pakalpojumus automātiskā režīmā no norēķinu kartes (AMNK), Jūsu ērtībām tiek piedāvāta iespēja redzēt veiktā maksājuma apstiprinājumu.

Maksājumu apstiprinājumu dokumenti ir pieejami sadaļā Maksājumu pakalpojumi izvēloties apakšsadaļu No kartes (AMNK).

Vairāk informācijas

JAUNUMS!

Apmaksājot e-rēķinu ar norēķinu karti Jūsu ērtībām tiek piedāvāta iespēja redzēt veiktā maksājuma apstiprinājumu.

Maksājumu apstiprinājumu dokumenti ir pieejami sadaļā Rēķini/Dokumenti.

Vairāk informācijas

OPUSCAPITA PIEDĀVĀ JAUNU PAKALPOJUMU - AUTOMĀTISKIE MAKSĀJUMI NO NORĒĶINU KARTĒM.

Ar jaunā pakalpojuma "Automātiskie maksājumi no norēķinu kartēm" (AMNK) palīdzību var apmaksāt dažādu uzņēmumu sniegtos pakalpojumus automātiskā režīmā. Pakalpojums pieejams visiem VISA, MASTERCARD un American Express kredītkaršu un debetkaršu īpašniekiem neatkarīgi no norēķinu kartes izdevējas bankas un valsts.

Pakalpojums nodrošina papildus ērtības rēķinu maksātājiem, nodrošinot rēķinu automātisku apmaksu no norēķinu kartēm un organizējot maksājuma informācijas apmaiņu starp uzņēmumiem un to klientiem.

Viss, kas ir nepieciešams rēķinu maksātājam – autorizēties www.rekini.lv portālā un elektroniski aizpildīt AMNK līgumu. Detalizētu informāciju noslēgtajiem līgumiem redzēsiet www.rekini.lv portālā un par veiktajiem maksājumiem savā bankas konta izrakstā.

Piesakieties AMNK pakalpojumam un ikmēneša rēķinu apmaksas Jūs vairs neapgrūtinās.

AMNK sadarbības uzņēmumu saraksts

AUTOMĀTISKO MAKSĀJUMU RISINĀJUMU AIZSTĀS ERRA (ELEKTRONISKA REGULĀRA RĒĶINA APMAKSA)

2015. gada 1. janvārī Latvijā automātisko maksājumu risinājums tiks aizvietots ar ERRA (elektroniska regulāra rēķina apmaksa) risinājumu, kas atbilst SEPA (Single Euro Payments Area) prasībām.

Lai nodrošinātu sekmīgu ERRA maksājumu veikšanu, uzņēmumam jānodrošina pilna rēķina informācijas nosūtīšana uz maksātāja banku atbilstoši likumdošanai.

OpusCapita sadarbībā ar "Citadele banka", AS "DNB banka", "Nordea Bank AB Latvijas filiāle", AS , AS "Norvik banka", AS "Meridian Trade Bank" un AS "PrivtBank" ir izstrādājusi ERRA pakalpojumu, kura pamatā būs elektroniskā rēķina nosūtīšana uz banku. ERRA pakalpojums iekļaus arī rēķina automātiskas apmaksas funkcionalitāti.

Maksātājs ERRA līgumu varēs noformēt bankā, internetbankā, portālā www.rekini.lv un uzņēmumos ( ja uzņēmums piedāvā šādu iespēju). Maksātājam noformējot ERRA līgumu būs iespēja izvēlēties:
- viena maksājuma limitu,
- izdarīt atzīmi par atļauju veikt maksājuma daļēju apmkasu (ja uzņēmums pieļauj daļēju rēķina apmaksu).

Maksātājam pirms rēķina apmaksas būs iespējams:
- elektronisko rēķinu aplūkot izmantojot internetbanku vai portālu www.rekini.lv,
- atcelt kārtējā rēķina apmaksu.

Ja uzņēmums pēc 01.01.2015. turpina sadarbību ar Opus Capita ERRA pakalpojuma nodrošināšanā, tad esošiem automātiskā maksājuma "Citadele banka", AS "DNB banka", "Nordea Bank AB Latvijas filiāle", AS , AS "Norvik banka", AS "Meridian Trade Bank" un AS "PrivtBank" klientiem līgumi nav jāpārslēdz.

Ja uzņēmums pēc 01.01.2015. neturpina sadarbību ar Opus Capita ERRA pakalpojuma nodrošināšanā, tad esošie automātiskā maksājuma līgumi tiks pārtraukti.


ERRA sadarbības uzņēmumu saraksts

JAUNA AUTORIZĀCIJAS IESPĒJA CAUR CITADELE INTERNETBANKU

Ar 2014.gada 17. martu būs iespēja www.rekini.lv portālā autorizēties arī ar Citadele internetbankas palīdzību.
Pievienojoties e-rēķinu sistēmai www.rekini.lv, ir iespēja redzēt visus savus rēķinus vienkopus, un tas atbrīvo no nepieciešamības atcerēties papildus lietotāja vārdus un paroles. Portālā www.rekini.lv var pieteikties un saņemt e-rēķinus no vairāk kā 50 uzņēmumiem.

ITELLA INFORMATION MAINA NOSAUKUMU

No 2013.gada 1.novembra AS Itella Information ir mainījusi juridisko nosaukumu un tās jaunais nosaukums būs AS OpusCapita.
Pārējie uzņēmuma rekvizīti paliek bez izmaiņām. Saistībā ar nosaukuma maiņu mūsu sadarbībā ar esošajiem klientiem pārmaiņas nav gaidāmas - esošie līgumi, kontaktpersonas un pakalpojumu sniegšanas procesi paliks nemainīgi. Uzņēmums joprojām ir Itella Group daļa.
Uzņēmuma nosaukums tiek mainīts saistībā ar vienotu izmaiņu procesu, kas tiek īstenots visiem Itella Information Grupas uzņēmumiem. Pārmaiņu mērķis ir koncentrēties uz mūsu uzņēmuma stipro pusi - efektīvāku un kvalitatīvāku finanšu procesu risinājumu izstrādi.
OpusCapita nosaukuma saknes meklējamas Itella Information meitas uzņēmumā, kas jau 29 gadus specializējas finanšu procesu risinājumu piedāvāšanā. Tas ir plaši atpazīstams un atzīts Skandināvijas tirgū. Jaunais uzņēmuma nosaukums apliecina mūsu pieredzi naudas plūsmas automatizācijas risinājumos, vienlaicīgi pasvītrojot mūsu zināšanas finanšu procesu risinājumos kopumā.

ITELLA INFORMATION IESTĀJAS EIROPAS E-RĒĶINU PAKALPOJUMU SNIEDZĒJU ASOCIĀCIJĀ

Itella Information iestājās jaunizveidotajā Eiropas E-rēķinu pakalpojumu sniedzeju asociācijā EESPA (European E-invoice Service Provider Association), kuras mērķis ir veicināt e-rēķinu izmantošanu, ka arī apvienot e-rēķinu pakalpojumu sniedzējus kopīgu mērķu sasniegšanai.
Strauji augošās nozares asociācijas biedru pirmā ikgadējā tikšanās notika 13.decembrī, kad par galveno prioritāti tika izvirzīta elektronisko rēķinu lietošanas veicināšana Eiropā. E-rēķinu pakalpojumu sniedzēji spēlē būtisku lomu risinājumu tehniskajā nodrošināšanā, rēķinu sūtītāju un saņēmēju izglītošanā, tāpēc EESPA prioritātes ietver sabiedrības informēšanu par e-rēķinu pielietojumu un savietojamību ar citām sistēmām, to radīto ieguvumu popularizēšanu un industrijas pārstāvēšanu dažādos pasākumos un diskusijās.
"Iestājoties EESPA, mūsu uzņēmums līdz ar partneriem citās Eiropas valstīs vēlas sekmēt plašāku e-rēķinu izmantošanu un skaidrot to radītos ieguvumus. Esam droši, ka nākotnē transakciju rēķinu apmaiņa notiks tikai elektroniskā veidā – gan fiziskām personām, gan arī starp uzņēmumiem un iestādēm. Jau tagad arvien vairāk uzņēmumu vēlas saņemt rēķinu informāciju elektroniskā formā, turklāt arī Latvijas likumdošana vairs neliek šķēršļus šīs rēķinu formas izmantošanai," uzsver Itella Information komercdirektors Alvis Dimitris.
E-rēķini ļauj organizācijām aizstāt papīra rēķinus ar elektronisku norēķinu informāciju, tādējādi samazinot izmaksas, paātrinot rēķinu apmaksu un uzlabojot norēķinu pārskatāmību. Tā kā ietaupījumi veidojas jebkura lieluma uzņēmumos, risinājumu izmantošana biznesa un privāto klientu sektoros Eiropā pieaug par 30-40% gadā.
Itella Information bija pirmais uzņēmums, kurš pirms desmit gadiem Latvijā sāka piedāvāt e-rēķinu pakalpojumus. Ja 2001.gadā tos lietoja vien 528 cilvēki, tad šobrīd Itella Information sagatavotos e-rēķinus jau izmanto vairāk nekā 300 000 Latvijas iedzīvotāju. Saņemt e-rēķinus saviem klientiem piedāvā visdažādāko pakalpojumu sniedzēji – mobilo telefonu operatori, interneta un kabeļtelevīzijas nodrošinātāji, apdrošināšanas, līzinga un komunālo pakalpojumu uzņēmumi, kuri novērtē iespēju ietaupīt un padarīt rēķinu saņemšanu ērtāku saviem klientiem.

JAUNA INTERNETBANKA PIEVIENOJAS ITELLA INFORMATION E-RĒĶINU SISTĒMAI

Ar 2011.gada aprīli Norvik banka piedāvā saviem klientiem iespēju pieteikties, apskatīt un apmaksāt e-rēķinus savā internetbankā e-NORVIK.