Pakalpojumi Uzņēmumiem

Šeit Jūs varat aplūkot mūsu piedāvātos pakalpojumus Uzņēmumiem.

Fitek B2B e-rēķini

B2B (business to business) ir komerciālās attiecības starp diviem uzņēmumiem, kas savstarpējos darījumos izmanto e-komercijas informācijas sistēmas. Fitek B2B e-rēķini ir risinājums, kas palīdz uzņēmumiem nosūtīt un saņemt elektroniskos rēķinus iespējami efektīvākajā veidā.

Fitek B2B sistēma nodrošina rēķinu saņemšanu un importu tieši norēķinu sistēmā.

Dažādi uzņēmumi izmanto dažādas grāmatvedības vai uzņēmuma resursu vadības (ERP) sistēmas – Tilde, Horizon, HansaFinancials, Axapta, Navision, Oracle un desmitiem citu. Katrai no tām ir savs rēķinu datu eksporta un importa modulis.

Fitek B2B sistēma nodrošina ātru un uzticamu rēķinu attēlu un datu apmaiņu starp šīm sistēmām, veicot nepieciešamās datu transformācijas, rēķinu attēla ģenerēšanu un datu un attēlu pārsūtīšanu.

Fitek B2B sistēmas lietotāju sarakstu variet apskatīt šeit:

Elektroniskie rēķini

Uzņēmums rēķinus vai citus dokumentus saviem klientiem var piegādāt ne tikai ierastajā ceļā - pa pastu, bet arī elektroniski - ar portāla rekini.lv palīdzību. Tas ir ievērojami lētāk un ātrāk.

Ja Jūsu sagatavotajiem dokumentiem ir numurs un sagatavošanas datums- Jūs varat ietaupīt, izmantojot dokumentu elektronisko piegādi.

Jūsu pakalpojumu saņēmēji saņems rēķinus ātrāk un varēs tos aplūkot tādā pašā izskatā kā drukātos un uzreiz varēs apmaksāt tos kādā no rekini.lv sadarbības bankām vai ar maksājumu karti.

Rekini.lv lietotāju skaits ir vairāk kā 350 000 un  turpina augt. 

Elektronisko dokumentu on-line arhīvs

Sen pagājis laiks, kad Uzņēmumu neatņemama sastāvdaļa bija kilometriem garas plauktu rindas. Tajās krājās dokumenti, kuru atrašanai reizēm bija nepieciešamas stundas.

Portāls rekini.lv  piedāvā Uzņēmumiem modernu risinājumu -  elektronisko dokumentu on-line arhīvu.

On-line arhīvā var glabāt visus elektroniski sagatavotos dokumentus - rēķinus, izrakstus, līgumus vai cita veida informāciju. On-line arhīvā var apskatīt katru elektronisko dokumentu atsevišķi vai saņemt elektronisko dokumentu sarakstu ar iespēju izvēlēties apskatīt jebkuru no sameklētiem dokumentiem. Tos iespējams apspriest ar klientu,  izdrukāt, nosūtīt klientam pa e-pastu.

Nosacījums - katram dokumentam ir jābūt unikālam identifikatoram, kuru var izmantot dokumenta atrašanai.

On-line arhīvam rekini.lv portālā var piekļūt divējādi:

  • izmantojot lietotāja vārdu un paroli;

Šis variants ir piemērots, ja paredzamais dokumentu pieprasījumu skaits ir neliels.

  • izmantojot tiešo saiti, kas integrēta Uzņēmuma esošajā programmatūrā.

Ieteicams, ja Uzņēmuma darbiniekiem ir bieži jāapskata dokumenti. Klienta un/vai dokumenta dati ir jāatrod Uzņēmuma iekšējā programmatūrā - viens klikšķis un operators uz ekrāna saņem šī dokumenta attēlu PDF formātā.

Elektronisko dokumentu on-line arhīvam ir daudz priekšrocību, salīdzinot ar tradicionālo papīra dokumentu arhīvu vai elektronisko dokumentu datiem bez attēla:

  • ātrums - dokumenti on-line arhīvā ir pieejami pirms vēl tos saņems Uzņēmuma pakalpojumu saņēmēji;
  • atbilstība - dokumentiem on-line arhīvā ir tieši tāds pats izskats, kā papīra vai elektroniskajiem dokumentiem, kas atvieglo klientu servisa darbu ar pakalpojumu saņēmējiem;
  • ērta meklēšana - dokumentus on-line arhīvā var ātri sameklēt un aplūkot pēc viena vai vairākiem meklēšanas kritērijiem;
  • glabāšanas ilgums - elektroniskos dokumentus var glabāt on-line arhīvā neierobežoti ilgi;
  • ekonomija - glabājot, meklējot un ikdienā lietojot dokumentu elektronisko arhīvu Uzņēmumam ir lieliska iespēja ietaupīt gan uz papīra dokumentu glabāšanai nepieciešamās platības rēķina, gan arhīvā nodarbināto algām, vienlaicīgi kardināli paaugstinot arhīva izmantošanas efektivitāti.

E-arhīva Demo versija

Dokumentu WorkFlow sistēma

Jūsu Uzņēmums saņem daudz rēķinu/pavadzīmju, kurus ir jāievada grāmatvedības sistēmā? Tos jāapstiprina dažādiem darbiniekiem? Tie patlaban nav uz vietas vai ir devušies komandējumā? Viņu biroji atrodas dažādās adresēs? Kavējas rēķinu apmaksa? Gudrs gājiens - dokumentu WorkFlow sistēma!

WorkFlow sistēma ir paredzēta saņemto rēķinu apstrādes pārnešanai uz elektronisko vidi, procesu automatizācijai un izmaksu samazināšanai.

WorkFlow sistēma nodrošina:

  • saņemto rēķinu digitalizāciju;
  • rēķinu elektronisku apriti apstiprināšanai. Aprites nosacījumus iespējams veidot elastīgi;
  • visu saņemto rēķinu glabāšanu elektroniskā formā. Iespēju jebkurā laikā apskatīt katru no rēķiniem - arī tad, ja neatrodaties birojā;
  • rēķina datu saņemšana ar iespēju tos rediģēt, iegrāmatot Jūsu grāmatvedības sistēmas iekšējos grāmatvedības kontos;
  • apstiprināto rēķinu datu nosūtīšanu uz grāmatvedības sistēmu apmaksai.

WorkFlow sistēma ir savietojama ar lielāko daļu populārāko grāmatvedības un Uzņēmumu vadības sistēmām.